torsdag, augusti 07, 2008

...träning...triaden...tokigheter...tvätt...

...sammanfattar det hela väldans bra!


(ledsen att jag "lånade" bilden ur din fantastiskt braiga blogg, Emelie...det var en sån fin bild bara...)

På lördagen var det ju den ökända triaden, och åh så trevligt :) Efter en ganska lam förfest (ledsen, men det var det...men, ingen som var där läser nog det här...) så hamnade vi på förfest nr. 2. Och då kändes det genast bättre, mycket trevligt folk, mycket trevlig stämning och ett guitar hero!!! Äntligen var det fest! Och som vanligt fick man nästan bända loss det från mej, så vi faktiskt kunde ta oss till gaffla... :P

Trots 100 kr entre, var det en toppenkväll - bra band, bra musik och mycket trevligt folk (lite skumt också...) Och det var tur att jag fick hänga med Jojje och Annie, särskilt som David lämnade mej åt mitt öde och for hem för att ha en lugn och skön kväll istället för gaffla.


Annie, som äter en varmkorv - och gaffla med feststämning nertill. Mobil=dåliga bilder :(


Förutom att toka oss på gaffla, har vi faktiskt hunnit med lite vettiga saker också, som en massa nyttig träning för Kisen... Ikväll hade vi vårat sista kurstillfälle med Eva, lite sorgligt...det har varit en sån fantastiskt givande kurs. Och, jag är ganska stolt över min lilla flams-labbe - idag när vi tränade lydnaden så gick hon riktigt fint, såna dagar som idag vill jag inget annat än att tävla med henne... Men, den dagen kommer...och vi har inte bråttom - vi är ju båda unga fortfarande :D Så det så!


Förutom att vara väldigt lat, väldigt mycket. Så var jag faktiskt lite duktig och tvättade bilen och fyllde på spolarvätska - HELT SJÄLV!!! Fantastiskt va, kände mej sååååå duktig... :)

(bildbevis på den nytvättade pärlan...)

Nä...nu blir det att knoppa in...natti natti alla... :D

Inga kommentarer: