torsdag, april 10, 2008

...Livet leker...

...sitter just och tittar på David...när han tränar...utan tröja... Och när han undrade varför jag satt med ett sånt löjligt flin och kikade på han...så...slutade det ungefär så här...



Sara: Jag sitter bara och tittar så jag kan återberätta det i min blogg sen...
David: Blogg, vilken blogg...?
Sara: Min blogg såklart!
David: Men, du vet vad jag tycker om internet och bloggar och sånt, jag vill vara anonym... (gnäll, gnäll)
Sara: Jag vet, därför skriver jag allt du säger i namnet Pablo från och med nu..
David: (med gapande mun...) ...........



(Tror inte jag kommer att göra det, men man vet aldrig... Hans blick efter jag hade sagt det, obetalbar... :D)



Haha, och samtidigt som jag sitter och småretas med Pablo (!) så lyssnar jag på Counting Crows! Världens bästa band som kommer till Sverige nån gång...i sommar... men när dom kommer så ska jag se dom - och det...ja...kommer att bli fantastiskt... :) Det är verkligen mycket lättare att kliva upp på morgnarna nu, och jag snabbar mig ut i bilen....och kör extra långsamt...och sjunger extra högt... :)




Hur kan inte livet leka nu ;)

Inga kommentarer: