söndag, april 13, 2008

...good for you...

...tänker nog alla nu... "Oj, hon är ung och har ett spännande liv - inne på datorn 02:32. Kommer bergis direkt från en blöt utekväll..." Ha ha...det skulle kunna vara så - men det skulle ju också kunna vara så att jag sitter på jobbet...och typ jobbar. Och det är så lugnt för att vara en lördagkväll, så att jag har lagt fram förslaget att vi ska döpa om det till O-Intensiven (hehe, hoppas ni förstod den...får så dålig humor när jag är trött...)

Men, har faktiskt haft en väldans trevlig dag. När jag kom hem imorse, till världens gladaste lilla voffsing så tog jag det enhälliga beslutet att inte ta en långprommis... Så vi gick ut istället med en himla rolig leksak, och tog ett riktigt lydnadspass... Hon skötte sig över förväntan, och om vi nu bara kunde träna på det vi faktiskt BEHÖVER och inte bara det vi tycker är KUL - så kanske vi faktiskt kan ställa upp i något nån gång...
Sen så dammade vi av den fantastiska rockringen också och lekte lite med den...

Efter det följde en hel lång dag med en massa sov bara, men vilken tur att människans bästa vän sympatisover ;)

PS: Har ju faktiskt lagt in videor med världens allra bästaste bästa band, till alla ni som inte förstår vad jag pratar om (dom flesta vill säga...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu äntligen går det kommentera.. =P hehe, låter ändå som ni har det trevligt.. du får ta och fixa mobilen nu.. eller du kanske redan har gjort det.. ja, vem vet.. :P