lördag, april 19, 2008

...om väder, pappa, åldersnoja och tatueringar...

...vart vädret idag.

Tycker det är lite lurigt när det ser ut att vara så fint, men ändå är så kallt. Jag som tänkte promenera i t-shirt - tji fick jag.


Har nu även upplyst min pappa om bloggen, så han kan hålla sig uppdaterad! Han kanske skulle ta och skaffa sig en med?! :) Han upplyste även mig tillbaka om att det snart är min födelsedag, och jag hade verkligen glömt det... Tror att det kan vara min åldersnoja som får mig att förtränga sånt...för på ett undermedvetet plan borde jag minnas det. Hmm...jag har även funderat på att skaffa en tatuering, mycket för min åldersnoja där med...och det hjälper bra :) Har nog nästan bestämt motiv...hittade en sån snygg idag.


Fast innan dess ska jag träna en massa så jag blir en läckerbit (och när jag förkunnade detta på jobbet, skrattade dom...vet inte riktigt hur jag ska tolka det...?) Men jag och Emma var då i alla fall på gymmet idag, så det så :) Ett tag tittade vi ju i och för sig på film via mp3-spelaren. Men det räknas inte... :)


Och imorgon är det massage-kurs, nu skulle man ju kunna önska att det var för människor - och att någon med planerna att massera mig skulle dit. Men, det är Kisen som ska få denna fina behandling. Lyllos henne!


Dessutom bara 5 dagar kvar till löning! Fantastiskt!

Inga kommentarer: