söndag, april 27, 2008

...nu leker livet...

...på riktigt! :D


Jag har den nämligen, nu finns det ingen återvändo! Biljetten med stort (jättestort!) B!!! Counting Crows på Cirkus i Stockholm...åh, kan inte sluta le när jag tänker på det. Ståplats, och jag ska tränga mig allra längst fram vid scenen, bli upplockad och följa med på USA-turne. Mja...det sista kanske inte är så mycket verklighet som det är dröm - men ändå! :) Jag ska vara där och sjunga med i allllllla låtar...längtar så mycket!


Det är bara synd att folk här inte förstår storheten med dem...men men, det blir mer till mej...


Imorgon är det jobb, jobb och åter jobb...


Är nu tvungen skicka med lite ligg-bilder (och för er som just fick snuskiga tankar: Få inte det.)






Natti-natti på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha hej storasyster! Jag gillar din bloggs namn. Me myself and my blogg, det var nog årets bästa! Fina bilder på kisen och jag är nådigt avundsjuk på CC biljetterna, men det är väl förunnat dig=) Hejhej!

Anonym sa...

Härlig liggstil hon har.. :P hehe, förstår vad du menar.. måste vara hur kul som hellst att du äntligen fått tag i biljetterna.. Grattis på födelsedagen igen.. =)