tisdag, maj 27, 2008

...kort uppdatering (mycket kort...)...

...som följer här...

1. Är lite less på att jobba nu, längtar efter att vara lite ledig...
2. Är dessutom lite less på detta väder, som tur var vart det lite bättre ikväll...annars hade jag ägnat en uppsats här åt att spy galla över det. Där hade du tur, jävla-väder-gubbe....
3. Om vi ska fortsätta vara negativa: Charlotte Perelli....suck....måste jag säga mer..? Jag ringde och röstade 2 (TVÅ!!!) gånger på Frankrike, bara för att dom också hade spytt lite galla där...hade inte ens hört låten.
4. Men positivt, hade en trevlig kväll ändå - (mycket) mat, lite cider och trevligt sällskap! Och guitar hero (tre killar på en fritidsgård kan inte ha fel...)
5. Counting crows...återigen...nu har min besatthet sträckt sig till att jag - snart - köpt dubletter av deras skivor...bara utiiiiiifall att mina kanske blir repade nån gång :) Kan knappt vänta till sommaren...!
6. Åhhhhh, och jag missade min klipptid ikväll...hade en massa inplanerat... Så nu får jag smöra för frissan imorrn, så jag kan få en ny tid... :)

Nu måste jag nanna, så jag förhoppningsvis hör väckaren imorrn!

Inga kommentarer: