onsdag, maj 21, 2008

...Ja, jag vet...

...att jag lovade att uppdatera bloggen igår kväll, men det vart inte riktigt av... Men, jag gör det nu i alla fall!

Kisen kom hem halvskadad igår efter hundkursen, och för mej med min höft-nojja så vart det som en stor grej. Spelar ingen roll om det förmodligen är en sträckning, det skulle kunna vara höfterna...och då måste jag tänka en hel massa på det... Är väldigt på om att höftröntga henne nu, eftersom vi båda tycker agility är så roligt - men jag tycker allt med Kia är roligt.... Men, en röntgen skulle sitta fint, då vet man kanske lite mer vad man borde syssla med. Det finns så otroligt mycket man kan göra, så jag kan lätt välja bort dom saker som är lite mindre bra...

Det verkar i alla fall bättre idag, hon är fortfarande ganska stel och kan inte "ställa" sig på bakbenen som vanligt, men hon hade inga problem med att ta sig upp i bilen själv... Och då bör det tilläggas att hon tjöt utöver sig igår när hon skulle upp i soffan för våran mysstund... Men, det går åt rätt håll ändå :)

Vi hade ju även en agility(bland annat)-uppvisning i söndags, vilket hade varit roligt - OM DET KOM NÅGON!!!! När vi kom dit var det ovanligt lite ungdomar på ungdomsgården, och dom tre som var där var killar i åldersgruppen typ 15... Lätt att dom är intresserade av hundar så...dom spelade guitar hero...och jag var sugen att joina dem... Sen inser ju jag att allt inte serveras på silverfat, ibland måste man arbeta för att få fram sitt budskap. Så, jag kan inte förstå varför alla nobbade min bikini-ide...? Hur tror dom annars att man får tre killar i 15-års åldern från ett Guitar hero...man måste helt enkelt jobba för det...hehe... Och vem vill inte se 4 tjejer (jo, tjejer) visa upp hundaktiviter i bikini...?

Nä, nu ska jag göra kväll... Natti, natti... :)


Inga kommentarer: