söndag, maj 18, 2008

Nu är det ingen lek längre...

...har minsann lagt till en räknare, så nu får vi se om det faktiskt är någon som är inne och kikar. Eller om jag mest bara skriver för mig själv, trevligt vilket som...men visar det sig att ingen tittar in tar jag förmodligen bara bort räknaren (och förmodligen stryker denna början med samtidigt höhö, och sen fortsätter jag skriva baaaara för mig själv... :D)

Har inte uppdaterat på ett tag, men å andra sidan händer det inte så mycket... Men jag har faktiskt tagit itu med saker nu och äntligen tapetserat om hemma, så nu ser det ut som en tegelvägg - lite folkets hus känsla...fast mer trevligt. Ganska mysigt, ska lägga upp lite före och efter bilder! (När jag har några såna...) Ett stort tack till Emma också, hon hjälpte mej smälla upp säkert 5 våder - utan henne hade jag inte varit klar än :)

Sen spenderar jag mycket tid åt att svära åt det faktum att det ser ut att vara varmt ute, men det egentligen inte alls är det - inte ofta termometern kämpar sig över 10 grader känns det som. Och det kan nog vara jag som börjar vara lite gammal (38,4 enligt vuxentest.com) men jag kan inte minnas att det varit såhär tidigare, och att det till och med kommer snö!!! Mycket upprörande...

Jag tror faktiskt jag har en massiv ålderskris, efter att jag fyllde år nu senast...har som allt ställts riktigt på sin spets... Tror nog bara att det är för att jag upptäckte att jag fyllde 22 och inte 40+. Som en positiv kris, en sån där bli-inte-gammal-för-tidigt-kris. Äsch, man funderar så mycket...och särskilt när man jobbar natt - och så väldigt logiskt man tänker då ;)

Men jag tror faktiskt det är nyttigt att omvärdera sitt liv, och jag tror att det är precis det jag gör!

Imorgon ska i alla fall jag och Kisen roa ungdomar! Hundklubben ska ha en uppvisning för ungdomsgården i Bureå, med lydnad och agility. Och vi ska då stå för 50% av agilityn är det tänkt :) Hehe, tror nog vi är lite inkvoterade för att visa att man FÅR misslyckas i våran kära lilla klubb...eller nåt. Men det ska bli kul i alla fall, hon är verkligen den enda som inte alls har några särskilt stora krav på mej nånsin :) Så jag resonerar att så länge vi har kul tillsammans, tja...då fortsätter vi. Och skulle vi inte ha roligt, tja...då hittar vi nåt annat att göra :)

Måste ju lägga in lite träningsbilder som Emma så fint tog:




1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt, att det nu äntligen kommer upp ett nytt inlägg.. :P hehe, nä men ni kommer säkert lyckas bra idag, och gör vi inte det så spelar det inte så stor roll heller, det kanske inte kommer någon och tittar på.. :P
Varsegod för hjälpen, och nu måste jag ju få se det färdiga resultatet. =)