torsdag, maj 29, 2008

...en totalt, helt fantastisk och helt underbar...

DAG!!!

Tack för vädret dumma väder-gubbe! Och vilken tur att du läste min blogg igår! :)

I andan av detta vackra väder, beslutade jag mig för att ta en promenad idag...i bikini (lite avskilt givetvis) men, såg ni någon blek-fet människa vara ute och gå så var det jag! Och i bikini var det inte särskilt varmt, men bara för solens skulle hade jag bestämt mig för att promenera ner till vattnet och sedan vända och gå tillbaka, hur jävla kallt det än var. Men, kunde inte vända...för nere vid vattnet var det helt, helt, helt underbart.... Vart tvungen ringa och skjuta upp mina staaan-planer, och i över en timma bara låg jag där... Bästa dagen på länge :) Har till och med bränt mej lite, yeaaaaaah! :)

Tog till och med en lite fin bild med kameran, men när jag fick över den till datorn upptäckte jag att Kia hade lagt upp överläppen...inte särskilt snyggt - och därför är inte bilden särskilt stor...

Imorgon, imorgon, imorgon blir det förmodligen klippning - längtar så mycket tills man kan känna sig lite tjusig igen...

Nope, nu är det natt - sov gott!

Inga kommentarer: