fredag, oktober 10, 2008

Sekig...? Yepp...

Är inte särskilt snabb på att uppdatera bloggen min, hamnar alltid en massa saker emellan, men nu du :)

Först måste jag ju börja med att säga GRATTIS!! Till världens bästa pappa som fyllde... 7+45+(3x215)-(14x45,5)=? Ifall du vill veta vad han egentligen fyllde, annars säger vi 25 :D Kom ihåg nu innan ni lämnar taskiga kommentarer om min matteuträkning att det är lääääänge sen jag läste matte. Jag skulle hitta igen en bild, men..av 13727 st bilder på datorn är det inte lätt att hitta någon...och den jag hittade var inte så skarp... Men, den här är lite look-a-like:


Och han är singel ;) och häftig, så känner du någon hot mama som är ledig så skriv en rad ;D


Vem ser skillnad?

Nu har vi dessutom haft våran första riktiga tävling, resultatet ser ut som följande:

Platsliggning: 0 p, skäller högljutt. Ja, det kanske vi gjorde, men låg kvar- Yeah!!

Tandvisning: 10 p.

Linförighet: 8 p, nåt blaha om vä. pos. men, hur kan man inte fundera när matte går som om hon har ett 10-pack grisöron uppstoppat?

Läggande: 8,5. Ngt sen, noooooooo vårat paradnummer....

Inkallande: 10 p, självklart - till matte är inget problem.

Ställande: 6, går många steg.

Apportering: 5 p, kraftig hjälp av förare - domkraft ej tillåtet. WHAT?

Hopp över hinder: 10 p.

Helhetsintryck: 9 p, dubbelkommandon. Nä nu vet jag inte vad dom pratar om... :)

Over all, så gick det ju inte sååå tokigt - 141 poäng :)

Nu är det tre-dagars ledigt - woohoo! Och trodde hela helgen var planerad, med lite partaj och tjej-kväll. Men, nu är det inte lika säkert längre...så hör av er om det sker något nånstans...varorna är inhandlade och jag är party-sugen...så det så!

Jag har förresten kommit på makten med att blogga, varje gång Mr. D retas med mig hotar jag med att ljuga ihop piiiiinsamma grejer...och skriva det här. Funkar bra, han slutar direkt. Ett steg i man-träning.

Ha en bra helg och akta tangentbordet när ni dreglar.

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Hej du..:P Du var ju så sugen på Linas Blogg..:P Så jag skickar en länk..;P

http://linuld.blogg.se/

Anolyon sa...

Joo, jag har gjort en bra sida ändå..:P Å vi får se om huset... Känns lite osäkert...