lördag, oktober 25, 2008

Suckers! :)

...Äntligen är det JAG som tjänar på att klockan ställs om! Så brukar det aldrig vara - så nu ska jag sova en lång, hel timme extra!

Idag har det varit efterlängtat kalas, och det var roligare än så här...:

Mycket roligare faktiskt (dom ser inte ut att ha så roligt när alla har armarna i kors sådär...) Tyvärr glömde jag ju bort att ta ett kort ju...minne som en guldfisk... Men det var trevligt ändå, har fortfarande inte berättat för pappa vad han ska få i present dock...har fortfarande lite detaljer kvar med det. Men jag ska ringa imorgon och avslöja nyheten, spännande spännande.

Det var i alla fall en Kis som hade saknat mig när jag var borta, nu vandrar hon från ställe till ställe efter mig...och vart till och med tvungen att följa med till toan. Även fast hon hatar den i vanliga fall, för där finns duschen. Kul att vara så omtyckt...

Hade dessutom en liten överraskning i bilen när jag kom ut från kalaset, ett litet paket - med en svampbob-film och godis (igen!!). Nu har jag fått dom tre som går att få tag på här i stan, av min underbara Herr Nilsson. Han är verkligen on the roll...så romantisk :)


Såhär trötta blir man i alla fall när man fått frisk luft, varit på kalas och pressat godsaker och jobbat... :)

Natti natti, världen...

1 kommentar:

CARINA sa...

...öh...kom igen nu kisen......det svänger ju!...var nöjd med allt som livet ger..ninnnanninannnanana....med sorger och besvär!

Med eller utan armar i kors har vi ju kul på våra partyn! ;-)