onsdag, oktober 01, 2008

Klockan är 07.55 piiiiiiiiiip...

...och jag är vaken, helt av mej själv. Och pigg dessutom. På min lediga dag...snacka om att ha blivit morgonpigg! :) Men, då har jag ju hela dagen framför mig...fast internet har just tagit slut, kommer inte på mer att titta på. Och frukosten är avklarad...och jag hade egentligen tänkt fara ut och springa, men...det är 3.2 grader ute...väntar nog till mitt på dan. Och jag har hunnit byta kläder typ 4 gånger redan... Så, det verkar inte som det finns något annat att göra än att krypa ner i soffan, slå igång tv:n, bläddra fram till nickelodeon och titta på svampbob! :D Like the best morning ever, hehe.


Ikväll blir det onsdagsträning för hela slanten, sen godis och myskväll för halva slanten ungefär. Och sen hoppas jag att jag hunnit lista ut hur mycket en slant är, blir så jobbigt när man handlar annars...

Världens mysigaste lill-snoffsa var det som kom igår när jag skulle somna, la sig precis bredvid och stack in nosen under täcket, och la nosen alldeles mot min arm. Så, för varje andetag som hon blåste ut...kittlade det till på min arm. Och jag var så obeskrivligt lycklig...och somnade definitivt med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer: