måndag, september 29, 2008

Ibland...


...ska man bara glädjas åt ting, utan att fundera hur man fick dem.. Dagens visdomsord :) Bara därför att vi har fått en.... ROSETT!!! Våran allra första, men mitt samvete är dock inte riktigt rent - eftersom det var en nybörjartävling på hundungdom, och om man typ lägger ihop alla de 20 andra tävlandens ålder...får man min. Men, det spelar ingen roll... Inte ens när den näst äldsta, nobelt avstod från sin rosett...tänkte jag annat än HELL NO och höll hårt i min... Och var så stolt över den :) Tyvärr så tänkte både datorn och mobilen strejka, så jag inte ska få visa upp den... men, den kommer...våran samvetslösa rosett. Hi hi, nu slutade mobilen strejka!

Jag har dessutom varit ledig heeeela helgen, och nu är det riktig jobbarvecka igen... Men den stora händelsen firas på fredag, min första semesterdag någonsin :) Och dessutom tävling! Spännande.

Den mest spännande händelsen i helgen var dock att jag tog bort all disk, det var dock mer som ett Arkiv-x-avsnitt än hushållsarbete. Ni förstår nog vad jag menar, hoppas jag.


Nope, nu blir det att sussa och sova gott, och inte drömma zombie-mardrömmar. Natti natti :)

2 kommentarer:

CARINA sa...

Av med hatten, bock å grattis får man säga då!

Klart man ska ha en rosett, man har väl jobbat lika hårt oavsett ålder....det gäller väl mattorna oxå! ;-)

Anonym sa...

Grattis.. nu kommer ni lyckas lika bra på fredag.. det är jag säker på.. =)