söndag, september 21, 2008

...tja, det är mycket nu...


faktiskt, och mycket som jag nog tror att jag inte vill skriva här - men, djupt nånstans så tror jag bara att förtroende är något man måste förtjäna och inte bara få. Och, ju mer jag funderar på det så är jag inte ensam om att tro det - så jag tror inte att jag har en skruv lös (inte i den här frågan då, men i de flesta andra), men med det, är det inte sagt att jag inte kan vara glad för nyheterna - ibland måste man bara förbereda sig på att ifrågasättas, så är det för mig, kvinnan i kassan på konsum, king ing gong i kina eller japan och president bush (som förmodligen blir ifrågasatt heeeeela tiden, med rätta...) Det är nog bara livet...


Övriga veckan har spenderats på följande sätt:

* Varit på jobbet, som jag för övrigt fortfarande tycker är roligt. Man får ha egna kläder, och är folk skitotrevliga med en är det förmodligen för A, dom går på droger eller B, du står emellan dem och deras droger. Sen, har dom generösa flexregler, och bilen kan stå parkerad rätt utanför dörren - som i kombination med kläd-grejen och flex-grejen betyder att man är snabb som en vessla hem.

* Tränat med Kisen, o shit. Det är bara drygt två veckor kvar till våran tävlingsdebut - och vi skulle nog behöva träna mycket mer, men - det får gå som det går. Håll bara tummarna att det inte regnar, vem som helst kan väl bli lite kinkig då... :) Dessutom har vi kommit en bra bit med bygga-muskel-programmet, båda två! Beach season 2009 - here we COME!

* Resten av tiden fördelas nog mellan att göra ingenting och göra saker jag förmodligen glömt direkt jag gjort dom färdiga, bara för att dom var så tråkiga men ändå måste göras...!


Tänkte förresten förmedla en utmärkt starta-eget-idé. Det var någon som skulle ha en svensexa, och visste ni att det inte går att få tag på en strippa i hela norrland? Ska nån stackare ha svensexa, måste dom flyga upp en och sen dessutom betala 7-8000 för en kväll. Pröva sök starta-eget bidrag för den idén (och ring sedan och berätta hur handläggaren på arbetsförmedlingen såg ut när du nämnde det..)


För övrigt så ska vi åka till den stooooooooora staden i söder, med det liiiiiiiilla hockeylaget i hockeyallsvenskan - UMEÅ! Blir en tur och retur dit idag, för att hälsa på Davids syster. Fint väder, 5 personer i en volvo s80....mysigt...


Nope, nu blir det morgonpromenad - men först...

Inga kommentarer: