fredag, september 05, 2008

En skämmig hemlis...

...inte för mej då! Utan för någon annan..hrmm... :D

Eftersom våran dator ständigt är på gränsen till sammanbrott, på grund av för hög belastning bestämde jag mig för att organisera upp den lite. Då främst musiken, så jag tänkte dra över den till mp3:n och få lite utrymme på datorn... Och när jag kommer till min Metallica samling (jag vet, det trodde ni inte...eller så kanske ni gjorde det...men jag har alla skivor, och typ 6 flaggor uppe på vinden...hehe) så hittar jag lite "annan" musik gömd i dessa mappar - musik som jag inte ens visste fanns på datorn...

Ett litet exempel...:
Leo Sayer - when I need you
Isley Jasper Isley - caravan of love
Earth, wind and fire - after the love has gone
Jim - only one woman
Björn Afzelius - Tusen bitar

Och dessutom hela skivan med 80-tal radio hits - med odödliga klassiker som Cindy Lauper - girls just wanna have fun. Och även Elton John - Best of. Allt gömt, och säkert...trodde han. Det här ska han få höra.

Sucker!

Det här ska jag spara och använda en annan dag, och tills dess så - hyyyyysch! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värst vad du var duktig på att blogga nu då.. Föresten får du se till att ladda mobilen också.. Hehe, eller slår du kanske av den när du ser att det är jag.. :P Hehe...

Grattis igen till resultatet på höfterna.. måste kännas underbart att veta resultatet nu iallafall... Nu är det snart dags för Vip, då är det din tur att hålla tummarna.. :P

Anonym sa...

Hej! Precis hittat din blog, är ju kul att se vad Du har för dig! Måste ju ta och ses någon dag...som vi sagt så länge... kan ju ta en promenad med hundarna eller liknande.... Ha det bra! /Cissi