fredag, november 21, 2008

...Jag är ledsen, Sandra...

...att jag inte promenerade till Bränntjälen - hoppas du kan förlåta mig? :P

Och ja, jag vet att jag inte uppdaterat på läääänge - men, jag skriver ju nu eller hur? Sedan senast har man...



Hunnit bygga om mitt jobb, inte uppskattat...jag tyckte om det som det var.



Hunnit ge mig ett schema på heltid, inte uppskattat det heller. Eftersom jag trivdes ganska bra med min tjänst på 75% (Skrev först "min 75:a" men kom på att det lät fel, det blir den jag får ta till istället...nä skojsar bara...)



Har nog inte hunnit så mycket mer, tiden bara flyger bort! Ska i alla fall börja på mitt nya schema nästa onsdag, och det enda positiva med detta blir väl lönen då. Fastän jag tyckte bättre om att vara fattig på pengar och rik på tid. But, what to do..? ;)



Vi hade utbildning igår, i våld och hot. Det enda det ledde till var nog att jag vart lite våldsam och hotfull. Kursledaren berättade om att vi inte fick räcka finger i trafiken - Jag låtsades begå rituellt självmord med min penna. Diskuterade detta med David, och han sa att han ändå bara hytte med näven när han vart arg i trafiken. Jag sa att för mig som är ung och sååååå hipp är det okej att räcka finger i trafiken!



Idag kan jag i alla fall inte annat än vara lugn och harmonisk, jag är ledig och det snöar ute! Ska snart ta en långprommis med Kisen i snön, lugna och snälla Kisen. Och sen ska jag och hon hjälpas åt att julpynta balkongen, jag med pyntet och hon får sjunga julsånger eller nåt. Det blir bra det!

(Kia som hjälper till tidigare år)

Skulle förresten behöva hjälp med en sak, jullunch med jobbet på måndag. Och en julklapp för 20-30 kr ska inhandlas - vad köper man? Lämna en liten kommentar med tips, och...försök inte ens med "vaselin och ett par plasthandskar" jag har redan funderat på det, men tänk om inte alla uppskattar humorn? :D



Over and out.

1 kommentar:

Anolyon sa...

haha, Sara då..:) Du kan väl handla nå ljus hållare.. Du kan ju lätt hitta nå fina runt 30kr... Det har då jag tänkt..:)