lördag, november 22, 2008

Nu är det (typ) jul igen!

...och hur vet jag det? Därför att när man väl hittat igen belysningen till balkongen, rett ut det otrooligt stora trassel som har inträffat nån gång under sommarmånaderna då den legat i en kartong och satt upp den - upptäcker man att den inte bara trasslat utan även gått sönder. Då är det jul, och ändå är det den bästa tiden på året. Dessutom fick jag en anledning att dra med Mr. D runt stan idag i jakt på ny belysning! SÅ ny belysning införskaffades och sattes upp, och så mysigt :) Och utanför snöar det stora flingor! Mysigt.

Something like this! Och bara för att reda ut bilden (som är lite suddig) dom två ljuspunkterna på balkongen är en tomte och en snögubbe, den svartvita skepnaden mellan dom är tomtens lilla hjälpreda (eller i alla fall mattes). Kolla själv :)


Har dessutom hunnit studera mitt schema nu, och upptäckt att jag jobbar både jul och nyår. Grymt, sa grisen. Men, får se det från den ljusa sidan - jag blir rik. Och det kan säkert bli mysigt julfirande, var det än är :) Tror inte att julen kan bli så tokig! Och dessutom får jag och Kia fira nyår tillsammans, inte helt fel det heller. När jag blir rik ska jag nog skaffa den där tatueringen, om jag säger det nog många gånger här - då är jag till slut tvungen göra det!

Imorgon - skyltsöndag! Yeeeaaah!

Inga kommentarer: