torsdag, januari 22, 2009

Havregrynsgröt.

Under denna lediga tid, har jag haft tillfälle att tänka till om lite grejer. Som godiset (har förresten hållit mig än så länge), men även frukosten. Jag har nu börjat äta havregrynsgröt till frukost. Och ja Pappa, jag vet att jag sagt att lag aldrig ska äta det...och att anledningen kan ha varit att den är - slemmig(?). Men, fruktansvärt nyttig och billig trumfar slemmig.

Ikväll blir det myskväll med tjejfilm, och en kopp te. Och, när jag sitter här inlindad i duntäcke, med en dundermysig vovve som har somnat (och förmodligen dreglat, men what the hell...)på mig - tänker jag. Kan det bli bättre än såhär?





Skulle inte tro det...

3 kommentarer:

Anolyon sa...

När ska vi ta VÅRAN tjej kväll då? Du vart ju sjuk sist...:)

Anonym sa...

Hellooo!
Vilken härlig bild och mys-pysiga planer *avis*
Anmält er till Gummark än då?? KOM IGEN NU - www.freewebs.com/skeagility
Jag är utan mobbe nu, DEN BA DOG!! :( Men, jag vet ju var du bor... ;)
P.s Har fått erfara "friskvårdens" vibro-marskin nu. Trodde det var nån som flög ett modell-flygplan inomhus! Nu - Kaffe! See ya, kram! Loella

Anolyon sa...

Jo, men det låter alldeles underbart..:) Haha pojkarna kan ju fara bort en stund bara..:) Då blir det jätte bra, å sen så får vi sitta å skvallra å se film elle nå..:)