lördag, april 18, 2009

Inte ett rätt. Kl. är 05:54.

Trodde att jag och vädergudarna var överens nu - att det faktiskt var vår. Att när man kommit så långt på något kan man inte bara vända om, nu vill vi faktiskt ha vår. Att det var färdigt med dunjackor, långkalsingar och skrapa bilar. Men tji fick jag...


Det såg ut som att någon packat in bilen i snö. Inte uppskattat, och vädergudar? Det här skulle aldrig accepteras i Stockholm... Känns tungt just nu att dra iväg till jobbet, och jag längtar tillbaka till detta - torsdagens myskväll...


Nähä, det här duger inte - att sitta och längta tillbaka till svunna tider (vilket vill säga torsdagkväll...)

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tror allvarligt talat att vädergudarna hade baksmälla igår och tyckte att vi skulle få betala för det. Vi hade i och för sej ingen dimma igår, men annars var det ju sol, blåst, snö, hagel och lite regn (i Byske i alla fall).

Jag sa en del fula ord när jag tittade ut på snön som vräkte ner.