torsdag, april 16, 2009

Total tristess. Kl är 22.20.


Är det för tillfället. Har ungefär en miljard tråkiga grejer som jag borde göra, men inte ett uns energi över till dem. Samtidigt är jag rastlös...tror jag ska göra ett ryck och göra färdigt en del så jag kan slappna av lite. Har varit mycket nervslitande dagar senaste veckan, men nu är i alla fall allt med huset klart. Kontraktet är skrivet, och om vi fortfarande vill ha det efter besiktningen är det vårat hus! Kan nog fortfarande inte fatta det. Och kommer förmodligen bli polisanmäld snart p.g.a att jag går/kör/smyger förbi huset så ofta jag får möjlighet. Är inte praktiskt att ha en stor svart bil m. tonade rutor vid dessa tillfället. Ser väl förmodligen ut som om vi rekar området efter potentiella inbrottsoffer. MEN VI GÖR INTE DET, LOVAR!

Bara 28 dagar kvar tills vi får nyckel!

Nu ska jag lyxa till det med popcorn och portello, wiiihiiii!

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du hinner nog så några fröer till växthus och trädgårdsland. Jag är lite avis på att du har växthus. Men bara lite :-)