tisdag, april 14, 2009

Som om man inte kände sig gammal redan...


...så har man gått och blivit husägare också. Tur att jag är så säker i min barnslighet - det krävs något mycket större än ett hus för att göra mig vuxen. Kanske två hus.


Efter vad som skulle kunna betecknas som vääärldens lääääängsta budgivning (jag menar, 7 DAGAR!!!) så stod vi i alla fall som vinnare. Borde inte vara tillåtet, och det kan framför allt inte vara bra för hälsan. Att inte ha aptit och vara nervös i en vecka kan inte vara nyttigt. Tur att det inte blir fler gånger i alla fall!

(Inte helt olikt, men det syns i alla fall att det inte är jag som är konstnären i familjen...)

Over and out.


3 kommentarer:

Unknown sa...

När får ni nycklarna? Tänker ni göra mycket innan ni flyttar in?

Jag är som vanligt osunt nyfiken :-)

Emelie sa...

Grattis! Så spännande!!:)

Loella sa...

MEN GUUUDva kul!! När? Var? Hur??