onsdag, juni 05, 2013

Epidemi?

God morgon!

Redan igårkväll avbröts den sedvanliga onsdagsdansen av...tadaaaam...halsont. Inte okej. Dino har varit krasslig några dagar och det visar sig att man kan inte pussa på honom hur många gånger som helst? Say what!

Jag säger det rakt ut: onsdagscombaten är i fara. Jag är två jobbnätter ifrån semester och tre dagar ifrån cirkus! Jag vill inte vara sjuk! Inte mer i alla fall?

Snart ska vi kasta oss i bilen och kika på en crosstrainer, snabba ryck här! Jag har ett tag haft i bakhuvudet att jag vill ha en i gymmet, lite till vintern och lite för att kunna värma upp inför passen. Men jag vet inte, har ni någon erfarenhet av Crosstrainers? Vad bör man tänka? Och akta sig för?

Dagens träningsvärk, bröst, axlar och mage! Ni kan ju gissa vad jag tränade igår! :)

1 kommentar:

Anolyon sa...

Testa den, för vissa kan ha korta stegtag (så att säga) och andra större, kolla ut en som passar dig..