onsdag, juni 12, 2013

Så jag tog mig i kragen

Combat-förkylnings-onsdag! Jag fick en lång sovmorgon imorse, och även om den hjälpte föga - så satt den himla fint. 10.30 vaknade jag till i sängen, med en vattenpistol i höger näve och typ tusen troll i anstormning. Var bara att skjuta ner dom, ett efter ett. Alldeles blöta vart dom. Ibland fick dom mig. Helt plötsligt förvandlades sista trollet till en ko istället.

En dröm? Nja, en helt vanlig morgon i det här huset. Sonen har lite fantasi om man säger så.

Ingen onsdagscombat idag. Tyvärr. Fast jag har inte avbokat den än, jag hoppas liksom på att halsontet...den sprängande känslan i öronen och den otroliga orkeslösheten ska vara borta om...säg en timma?

Okej, men imorgon klockan 14.30 så måste det vara borta! Då blir det att öva marklyft med PT, dessutom ska Dino introduceras till Friskvårdskompaniets lekrum. Vet inte vilket som är mer spännande :)

(Han har förresten varit en gosboll och sovit hela natten med Mamsen!)

2 kommentarer:

Elin sa...

Haha! Låter som en riktig feberdröm! Längtar efter er!

Sara sa...

Vi längtar så mycket efter er också! Snart är vi på väg :D