måndag, juni 17, 2013

Lite snabbt bara...

...Dino sitter nämligen i vardagsrummet och hojtar så smått på mig. Vi började på ett spel till Wii imorse - och efter en lång prommis, häng på baksidan och sovning så vill han fortsätta.

Men det jag skulle säga är att jag söndagstränade igår, egentligen skulle jag och Ann köra en "klassiker" alltså Bodycombat, Core och Step - men vi skippade Core och körde i gymmet istället. Raka marklyft och marklyft, för att öva lite mer teknik. Sedan lekträning bara, testa grejjer - testa maskiner. Bara lalla runt allt mest, superkul var det! Och tur var väl det...för...

...Bodycombaten!!! Bodycombat 55, jag har den från tårna upp till halsen och vickar jag på huvudet så får jag uppstötningar och det sprutar BC 55 ur mina öron! 55:an är releasen som ALDRIG tar slut, det är det genomgående temat tydligen. Muay thai-låten... Det måste ju vara en av de längsta, och ändå innehålla minst. Åh, ge mig BC 56 snart :)

Nu. Nyduschad, nytränad och nyäten - dags att sjunka ned i soffan och spela lite med Dinoskrutt :)

(Bild från det roliga, busiga lek-tränings-passet!)

Inga kommentarer: