lördag, juni 29, 2013

På topp

Ja jisses, jag var på topp igår. En timmas PT-träning med Jossan, som gick...okej... Om man bortser från det enkla faktum att jag kände mig som den där benlös-armlös men inte hopplös killen. Som att jag tittade på mina armar, rynkade bekymrat på ögonbrynen och tänkte "vad ska jag nu borsta tänderna med?" Ungefär så. Vi körde alltså knäböj å benpress å bicepspress å triceps å...bänkpress...å... Ja, ni hör ju. Det var som en enda stor godispåse, om man plockar upp godiset och stoppar ned träning istället :)

Efteråt avslutade jag med ett av de bästa spinningpassen jag varit på OCH genomfört. Trots att musklerna var slut, så hade hjärta och lungor så vansinnigt mycket att ge. Vilken härlig känsla!

Så, från en morgon till en annan. Idag har jag istället ont i hela kroppen, och framförallt i halsen?!? Inte okej! Hur kunde jag inte känna av det här igår? Nu blir det att kurera, för imorgon väntar ett trippelpass - legendariskt kan man kalla det - och sista innan Friskvårds går över till ett smalt sommarschema. Ha en härlig, lugn lördag! Det tänker jag ha!

Förresten, igår på löpbandet så började maskinen helt plötsligt räkna puls. Trots att jag inte höll i pulshandtagen. Och den stämde bra, utifrån hastighet och sådär. Hur gick det till? Kan det vara skorna? Eller sportbhn? Dom enda nya sakerna som var i närheten eller på mig. Har ni någon aning? ;)

Inga kommentarer: