lördag, juni 15, 2013

Retsam rethosta

Jag får alltid rethosta när en förkylning är på väg att sticka sin kos. Därför blir jag lite pissed att jag ligger här vaken med rethosta nu, jag hade liksom räknat ut den här förkylningen redan - tränat lagomt två dagar på raken.

Nästan glömt bort förkylningen!

Och ändå ligger jag här! Och alla felstavningarna skyller jag på hostmedicinen ;)

Annars då? Njuter ni för fullt av sommaren? Jag hoppas det! Jag njuter av träningsvärken från min halvtimma med Jossan, den är grym - hela ryggen är som en stel platta och armarna...ibland känns dom har dåligt ditsatta. Som två pendlar som bara hänger där och dinglar. Jag trodde aldrig att det skulle vara sådan skillnad, mot för att träna själv - men man får ut mycket av den där halvtimman!

Zzzzzzzz...nä nu är det dags att testa sovandet igen - natti natti!

Inga kommentarer: