söndag, juli 21, 2013

28 gram protein

Min matinspiration är lite som en tonåring på sommaren. Hips vips så försvinner den, är borta en timme eller två dagar - dyker sedan upp som om den aldrig varit borta...påstår att den fått slut batteri på telefonen och inte kunde ringa. Slutligen så kräver den att jag ska grilla en bit lax på grillen, göra en god sallad och romröra till. Om jag säger nja, så säger den: meh åååååååh. Ja ni fattar. 

Idag var den bortblåst till lunch. Jag tog istället en halv burk keso, blandade med vaniljextrakt och sötningsmedel. Till det, så blev det färska jordgubbar. 

Hips vips igen, så är det 28 gram protein och smaskens. För övrigt så har jag fått det magkittlande uppdraget att välja övningar till kvällens gym! Hihi! Vilket pass ska jag ta? Vad tycker ni? Vad skulle ni ha gjort? Vilket skulle ni ha valt? 

Bon appetit! 

1 kommentar:

Per från whey 100 sa...

mums, tack! Jag har gjort en sida om whey protein, när det ska tas och vad det är. Kolla gärna in den :)

Kör hårt!