måndag, juli 15, 2013

Ur ett hälsocoach-perspektiv

Så har de senaste dagarna varit ganska bra. Visst, jag ska inte ljuga för er - jag hade en liten svacka på lördagen när jag upptäckte att OLW återigen börjat med Ranch-chips. När jag bara var en liten yngling, var Ranch-chipsen min och min bästa väns favvochirre. Det är väl i runda slängar 17 år sedan... Så givetvis slank det ner ett par stycken! 

Men tillbaka till det positiva (eller det andra positiva) så har det blivit himla mycket träning de senaste dagarna OCH det har experimenterats med en massa nyttiga recept. Igår till lunch blev det nyttiga chokladpannkakor, med varma bär och en röra på grekisk yoghurt och kesella. 

Idag vart det istället Zoats, en gröt med zucchini och havregryn, toppat med en proteinfluff gjord på tropiska frukter. Låt mig vara frisk och träna några dagar på raken, och jag lägger mig till med en aptit som inte är av denna världen! Sitter här med min tomma tallrik, och tänker redan på vad det ska bli till middag... 

Inga kommentarer: