lördag, juli 20, 2013

Äntligen igen!

Det har blivit många uppehåll i träningen, denna sommar. Massa förkylningar, och nu den dumma axeln. Dom senaste dagarna har bestått av hundra procent vila, men idag - kunde jag inte hålla mig längre. Körde ben och mage...och det var härligt att svettas igen :) 

Benböj, sumoböj, raka marklyft och utfall - sedan långsamma situps tills dess att magen bad mig om nåd och kastade fram både kontokort och kod i utbyte av att tortyren skulle sluta! 

Tänk att man kan sakna detta så himla mycket! 

2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, det är precis samma för mig! Har helt kommit ur fas då jag jobbat som en tok och igår flyttade vi - man saknar det hur mycket som helst och jag gruvar mig redan för hur mycket man tappat :p Är det bättre med axeln nu?

Sara sa...

Åh, trösten är att man tappar mindre än man tror. Det är nog allra mest jobbigt mentalt, det här med att inte träna :) Snart är vi up and running igen! Axeln börjar likna något igen, börjar vara lite enformigt med ben...och ben... Så snart så, förhoppningsvis!! :)