torsdag, augusti 22, 2013

Bakläxa

Alltså, om vi alla är väldigt generösa just nu - så kan vi säga att bloggen uppdateras sporadiskt. Det är ganska nära sanningen! Ikväll så frågade först Ann om jag inte tänkt uppdatera. Sedan undrade Sarah om jag mådde bra, eftersom jag inte uppdaterat. Ungefär då tänkte jag att jag nog borde uppdatera. 

Alltså, här är det så himla bra. Jomenvisst, jag har börjat på mitt nya jobbschema som är 75% natt, något jag gläds åt väldigt mycket - det har visat sig att jag har en fallenhet för att jobba natt. Lite mosig och dagavill blir jag dock :) 

Sedan har jag tränat så inåt helskotta, har tagit igen en massa ljuvlig träning som inte blivit av. En morgon kombinerade jag nattjobb och träning och fann mig själv i personalgymmet skittidigt! 

(Den nya kompisen pulsklockan, det är som att vi alltid känt varandra.) 

Alltså, jag är så himla upptagen med att suga ut det sista ur denna ljuvliga sommar. Gå långpromenader, och mata kor. Lycklig, kan man säga att jag är. Och lyckligt lottad! 
(Mamma! Ta kort, mig å kon!) 

Inga kommentarer: