fredag, augusti 09, 2013

Igång igen

Med jobbet. Jag tycks ha glömt hur FORT lediga dagar går. Swisch säger det, sedan är det över. Gårdagen spenderades på stan, med Dino, vårat mission var egentligen att skaffa nytt batteri till en pulsklocka. He gick fint! Men inte särskilt smärtfritt...Dino var tokless och gjorde sig illa på HELA stan och klockan tog istället för 30 minuter, över det dubbla. Några skruvar på baksidan som var svåra att få tillbaka, och jag ropade "teeeeejp" medans Dino skrek och klamrade sig fast runt mitt ben. Men, ni vet, nu funkar den. 

Sedan fick vi hänga med kära syster och barn, tur var väl det :) Det vände dagen! Så ikväll är det dags att infinna sig på jobbet igen, på måndag klockan 07,15 så kommer jag åter igen ;) 

Förresten, onsdagscombaten. Nya shorts. Jag gillar dom. Skarpt. Var en svettig Combat, trodde jag skulle vara tvungen bränna kläderna efteråt... 

Inga kommentarer: