tisdag, augusti 13, 2013

Terapi

Alltså, träningen har blivit en sådan stor - viktig del i mitt liv. Jag tränar när jag är glad, när jag är ledsen. När jag är arg. Less. Frustrerad. När tålamodet har runnit ut i sanden, och istället ersatts med en surmorsa jag inte kan känna igen mig i. Jag tränar när jag är trött, för att bli pigg. Jag tränar när jag är pigg, för att jag är pigg. 

På sistonde har träningen blitt bortprioriterad. Mitt känsloregister har varit lite överallt, och det är så skönt att ha några träningsdagar i ryggen igen. Känna mig som mig själv igen. Alla dumheter rinner bort...

...tillsammans med en hel massa svett. 

I lördags tränades det rygg. Bra med träningsvärk. Igår körde jag helhjärtat, på att träna hjärtat. Kardio. Idag, 20 min Kardio och bröst och axlar. Har redan träningsvärk, och axlarna skakar - telefonen är så tung. 

Sicken lycka när man fått sin beskärda del av träningen, bus och skoj :) 


Inga kommentarer: