fredag, september 06, 2013

Den ljuva gårdagen

Igår avbokade jag ett pass. Det sved lite, eftersom jag gissar att Tina satt ihop en grym Combat-mix och eftersom det var 12 bokade och det betyder plats! En fri radie runtomkring. 

Meeeeeen. 

Vi var så upptagna med att ha kul, att träning fanns inte ens på kartan. Herregud, man måste prioritera. Jag fick umgås med syrran, och Dino med sina älskade kusiner :) Och vi började med att fika, sedan köpte vi en sådan där gårdagens-limpa för 11 kronor. 

Den gav vi till dom här:


Dom vart glada. Men sedan smet en del av dom ut. 

Det utbröt en mindre kalabalik


Dom förföljde min syster. Vilket jag hade en liten del i.


Sedan var limpan och kalabaliken över. Alla nöjda och glada. 


Då gick vi på museum istället. Tittade på små städer, små hus och en massa andra saker. 

"Ta kort Mamma!"

Men le då! 


Bla. 

Hela dagen var varm och härlig, en riktigt bra dag :) 

Inga kommentarer: