tisdag, september 17, 2013

Men godmorgon!

Här har det vänts tillbaka på dygnet, och jag känner mig relativt fit for fight. Om bara ett litet, litet tag kommer Nicolina hit och ska köra ett benpass. Hon efterfrågade träningsvärk, och är det något jag är bra på så är det att skaffa sig träningsvärk. Jag har till exempel ett överflöd av det i bröst och triceps just nu, precis det var även gårdagens pass. 

Jag tror kanske att jag sparar mina egna ben, ikväll vankas det förmodligen Combat. Och även imorgon, att träna ben är liksom inte förenligt med att ha ett liv efter. I helgen behöver jag lix inte benen så mycket :) Så vad gör ni idag? Vad tränar ni? 

Jag är för övrigt lite sugen att hugga tag i någon än, letar fortfarande efter någon som tycker sig ha testat allt. Kommentera eller mejla! :) Ha en härlig dag nu! 

Inga kommentarer: