onsdag, september 11, 2013

Utanför komfortzonen

Onsdag. Bodycombatonsdag. Eller kanske i fortsättningen...

...Sh'bam-onsdag? 

Ja. Ni hörde rätt. Jag och mina not so much Shakira-höfter gick på Sh'bam för ANDRA gången. Senast var på Supersaturday...förra hösten...?!? Ett stående inslag blir det nog inte, men någon fler gång blir det nog. Allra underligaste var att inte hålla upp garden...på 45 minuter. Och så fort det vankades bensparkar så fyrade mina ben av klockrena frontkickar från Combaten. Benen verkade inte kunna något annat. 

Och vet ni? Jag såg supertöntig ut. Jag var på fel ställe. Gjorde fel saker. Och i fel takt. När hyllan skulle skaka, skakade rumpan och vice versa. Men jag gav det mitt yttersta, och det är det som är viktigt när man går på ett nytt pass. Eller egentligen allt i livet. Det spelar ingen roll om jag var bra (HAHA!) jag gav det mitt yttersta! 

Dessutom lovade instruktören att komma på Combat nästa vecka, det är min hemmaplan det :) 

Inga kommentarer: