fredag, februari 12, 2010

Fredagsmys! Kl. är 20.25.

Och efter en lång dag först på gymmet och sedan på vattengympa, helgstäd och slutligen soffan har jag upptäckt en del grejjer.
  • Tanterna på vattengympan gillade mig mer denna gång, dom är fortfarande som maffian - men nu är jag i alla fall en del av den. Dom beredde mig till och med plats i bastun. Respekt.
  • Man får mycket mer mjölksyra i musklerna när ens lungor sitter just under örsnibbarna.
  • Mammabyxor behöver inte ha fickor. Och dom är perfekta när man städar. Allt ryms i dom. Under helgstädningen bar jag allt från blockljus till toarullar i dom. Och såg ut som om jag var gravid i 19:e månaden. Jag tror jag hade kunnat få ner dammsugaren i dom, om jag bara försökt.

Nu är det städat och dags för fredagsmys, det enda som saknas är att Herr Nilsson ska komma hem. Det längtar jag till. Hoppas ni har en trevlig kväll också! Ja, och oroa er inte. Jag har inte tänkt att Kia ska äta upp den där chokladen. Inte hela i alla fall (SKÄMT). Jag bytte den av henne mot en Dentastix, hon vet inte vad hon missar.

Over and out.


Inga kommentarer: