söndag, februari 14, 2010

Vecka 33. Kl. är 22.07.

The Belly i vecka 33 (hur fasen har tiden gått så fort?!?). Den är precis lagom stor, undviker jag bara att smälla i mig världens största måltid, kan jag andas. Det är guld. (Naveln är förresten fortfarande inåt, bara lite grundare än vanligt)

Förresten kommer ni få se mycket av samma kläder framöver (åh vad jag saknar tvättmaskinen!) och mössan var på grund av en taskig hårdag. Hoppas sunkig kommer att bli inne snart igen. Då kan jag vara chict sunkig.


Vi handlade förresten världens sötaste speldosa idag på Barnens hus. En gul kanin med lååååånga öron. Kommer att passa bra i ett hörn i spjälsängen.

Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tiden bara springer iväg!!:) själv har jag bara 4 veckor kvar nu!!! galet!!! hahah eller ja 5 veckor blir de ju för den här veckan ska ju gå också:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

precis!:) men du ska veta att tiden bara springer fram! helt sjukt tycker de är nya veckor hela tiden, tänk då hur fort bebis ska bli stor!!! helt sjukt!!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

catrine sa...

ja precis... njut!! för på några veckor till så ringer dom och vill ha skjuts på fest... eller ska ta körkort å innan man vet ordet av så ska dom också ha en liten bäbis... vad jag vill säga är att njut av tiden när dom är små.. för den går över alldeles för fort..
kram på dig gumman!!! saknar dig...
//Catrine