tisdag, februari 02, 2010

Om jag någonsin skulle vara otrogen mot David... Kl. är 20.39.

Så skulle det vara med vår nya köksfläkt. Som jag älskar. Nu är det inte mycket kvar att fixa på det där jädrans köket, lite kakelfog och grejjer - men sen är det finito

Det är förresten lampan som ÄR fläkten, så ni inte tror att jag svamlat till det. Den ser ut som en lampa, men trycker man på en knapp suger den luft. Swooooosch.

Jag tycks minnas att det ska finnas lite kladdkaka kvar sedan min och Jennys GH-kväll igår. Tror jag ska gå och hälsa på den nu. Hej kladdkaka. Här kommer jag.

Over and out.

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Det blev ju jätte fint, måste nog få komma förbi någon dag och se resultatet..:P Var ju så länge sen vi träffades och när du inte svarar i telefonen din så blir det svårt.. ;)

Anonym sa...

faan va grymt snyggt och smart slippa ha en ful jävla fläkt!!:):):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )