söndag, februari 14, 2010

Inflyttningsfest! Kl. är 00.06.

Inte hos oss då, vi kommer aldrig få tummen ur och ha en. Inse fakta. Det var med en massa av Davids vänner, och inte direkt någon jag träffat - men kul att göra nya bekantskaper. Och att vi var typ tre preggos där gjorde ju inte saken sämre, då har man ju mycket att prata om. Att det var en frisör där var lite jobbigt, eftersom jag alltid får sådan hårångest då. "Hur slitet ser inte mitt hår ut?" är det enda jag kan tänka.

Jag gjorde förresten en nygammal upptäckt idag på stan. Man får inte se snygg ut om man är preggo och dessutom bor i Skellefteå. HM har preggokläder vars motsvarighet finns på Gordons damkollektion. Inte särskilt snygga. Fyndade dock på Cubus och hittade ett fint festlinne (hade egentligen tänkt visa ikväll, men det blir fredag - nästa festkväll.) 3 par sköna stickade strumpor och ett par mjukisbyxor (som används flitigt redan, magen är så härligt fri i dom!) Jag skulle egentligen bara köpa strumpor. Ta ifrån mig visa-kortet, någon. Det står ju faktiskt "lucky 86" på mjukisarna. Vilket egentligen visar att dom var gjorda för mig. Fast hur fasen ska jag kunna hålla ett par vita byxor från smuts? Eller rättare sagt, hur många minuter kommer det att ta innan jag lortat ner dem?
Nu är det filmkväll a.k.a myskväll. Over and out.

Inga kommentarer: