måndag, juni 25, 2012

Den allra bästa dagen på heeela semestern. Och även den första.

Du behöver ju inte hinna allt på EN dag, sa David imorse. Det tolkade jag lite fritt, och lämnade en del - ganska tråkiga saker - till en annan dag.

Jag har solat, jag och Dino har gjort stan osäker OCH handlat en ny bikini. Sedan bjöd jag honom på en mysig middag för två på Leos, det var lycka. Ännu bättre var att vi var helt ensamma där. Inte en själ var det. Så skönt, vi lekte i två timmar - båda två. Ibland på samma ställe, ibland på olika. Dino skrek av skratt, och även i mitt bröst bubblade det av skratt som inte gick att hålla inne.

Total lycka.

Semestern levererar.

(Dessutom prövade jag springa en ny - kort - runda, med nyskorna. Och se, det gick ju alldeles utmärkt!)

2 kommentarer:

Martin sa...

Kul träningsblogg du har här, lägg till den bland de andra träningsbloggarna på http://www.styrketraningsprogram.net/traumlningsbloggar.html

Sara sa...

Tackars, och tack för tipset! // Sara