tisdag, juni 12, 2012

Sista morgonen av långledigheten.

Jag känner mig som en helt ny människa, lite ledigt var precis vad som behövdes! Vädret har väl kanske inte varit det bästa, but hey - vem bryr sig?

Vi har varit i lekparker, på Leos, vid havet och fått träffa nya kusinen. Kommit igång med träningen igen och bara slappnat av. Jag har medvetet lämnat mobilen, inte haft igång den eller haft av ljudet.

Istället för att kolla bloggar och fejjan så har jag läst böcker, en hel massa larviga chiclit-böcker. Och busat med Dino...och tittat på Pippi förstås. Jag känner mig sådär härligt avslappnad - som jag inte känt på länge...

Istället för att ha telefonen i högsta hugg till frukosten, hade jag istället en bok. Man behöver ju inte veta allt som händer, bara man vet det som händer här hemma.

1 kommentar:

Jessica sa...

så helt rätt, så klokt!