fredag, juni 08, 2012

Istället för träning.

Tänkte jag skulle vara lite clever idag och skippa träningen, låter fortfarande som att jag på löpande basis dricker whiskey och röker cigarrer. Så ingen spinning/pump (oooops, höll på att skriva pimp) och istället mötte jag upp vår trevliga föräldragrupp (eller delar av den) på Leos. För er som inte har varit på Leos, så kan jag meddela att det är lite som sådan där Bootcampträning.

Man kryper under grejjer.

Hoppar över saker.

Klättrar ganska mycket.

Efter fem minuter var jag lika svettig som jag hade suttit på en spinningcykel! Dagens höjdpunkt var i alla fall att Dino lärde sig åka den långa rutschkanan själv! Storkillen!

Då kunde hans mamma sitta nedanför och HEJJA på honom...precis som Leo tänkte att det skulle fungera när han byggde stället. Han orkade inte ens motsätta sig när vi skulle fara - höll bara fram fötterna så att jag kunde sätta på skorna. Succé liksom...

Inga kommentarer: