söndag, juli 01, 2012

Det här med ärlighet asså dårå.

Lördagar är vilodagar OCH ätdagar, inte så att jag inte äter andra dagar - men på lördagar har jag i princip inga hämningar. Jag äter det jag vill, det jag längtar efter och inget som jag kanske borde. Till exempel låter jag min protein-rutin falla platt, det är liksom lättare att hålla den strikt veckans andra dagar.

Så idag har jag ätit en glass, godis, chips med Dino, en ansenlig mängd bullens korv till middag och allt detta har sköljts ner med Cola light. Förutom Kesella, och någe kött till lunch.

Dock är det inte lika gott längre, två tredjedelar av godispåsen är kvar och samma med allt annat. Men ändå, det är lördagsmys...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Kesella är ju jättegott, men är det bra att äta för att nå viktnedgång?

Har du gått på nån diet nån gång? Typ, nutrilett, camebridge...?