måndag, juli 30, 2012

Egentligen gjorde jag en massa igår

Men när jag la mig hos Dino igår, och låtsades sova så att han skulle somna. Ja, jag var övertygande. Faktum var att jag var så övertygande att David kom upp efter en timme och väckte mig (då hade han suttit därnere med filmen vi hade börjat se). Jag gick bara tvärs över hallen, la mig under mitt egna täcke och slumrade vidare - skönt!

Innan dess hann jag pyssla på i Dinos rum, av någon anledning hade de som byggde huset lämnat två håll längs med taket. Kanske för att ha ett par barn där, dom hade typ sju, eller bara för att det var snyggt...eller nåt. I alla fall har jag alltid tänkt fixa till det där, och göra en liten grotta av det - istället för förråd som det varit ett tag nu.
Lite tyg, och matta och lampa från Rusta - och klart!

Sedan vart det även ett gympass, lite hattigt och dattigt - men sådan som inte blivit av tidigare. Bröst fick sig en ordentlig genomgång, och träningsvärken låter inte vänta på sig. Biceps, även om jag inte riktigt lyckades få kontakt, och en omgång utfall som sved bra. Jag hatälskar utfall.

Nu ska vi fortsätta se Spöket Laban och äta popcorn, glad måndag på er!

Inga kommentarer: