tisdag, juli 17, 2012

Guldkorn

Dom här senaste dagarna har varit fulla av dem. Solen har skinit och min bränna har kraftigt förbättrats, tack för det. Dino har badat, busat och inte alls bölat. Tack för det med.

Ikväll tog vi ut vovven och cykelvagnen på en lång cykeltur, över en mil. På slutet passerade vi en lekpark och Dino fick busa. Dessutom har jag hunnit med ett bröst och bicepspass ikväll, och jag förväntar mig en ordentlig träningsvärk imorgon.

Imorgon ja, bodycombatonsdag.

Till frukost imorgon blir det nybakat bröd...sa jag att vi har det riktigt bra?

2 kommentarer:

gunnel sa...

Ha det så gott i fortsättningen också Sara Söta. NI ser ut att ha det riktigt mysigt, roligt, kul och trevligt redan nu, så fortästt så. önskar gubbel.

Sara sa...

Tack rara Gubbel! Jag lovar att fortsätta på samma inslagna linje, bara tre veckor kvar att förgylla. Hoppas du har en riktigt fin sommar också, kram på dig! :)