tisdag, augusti 14, 2012

Bakslag

Tvättmaskinen är trasig. Blä. Ni som har hängt med ett tag, vet att det inte är länge sedan den var trasig. Två år sedan, då fick vi en ny på garantin eftersom den inte ens var ett år. Den höll dock inte särskilt länge!

Både jag och David tränar kanske fem gånger på en vecka. Vi står båda för våra egna arbetskläder som ska tvättas hemma, hans med diverse skogsmaskingrejjer på och mina med...öh...annat på. Lägg dessutom till en tvååring som använder upp två uppsättningar kläder om dagen.

Aja, som tur är får jag låna svärföräldrarnas tvättmaskin. Och nu blir det dessutom ingen onsdagsbodycombat för Dinopassningen är strandade i Östersund med trasig bil.

Men, vad är väl en bal på slottet.

On the bright side så får jag i alla fall hämta på förskolan - typ min favoritsyssla.

Nä, jag vet vad jag måste göra. Ned i gymmet och låta endorfinerna flöda, det enda rätta!

Inga kommentarer: