lördag, augusti 04, 2012

Kvällens träning var en sådan där tjurighet ersätter motivation

Vi har varit på stan idag OCH Leos! Kom hem vid sju, och jag var trött redan innan jag släpat mig ner till gymmet.

Det märktes även på vikterna, som var lättare än vanligt. Men det vart i alla fall ett bröst och mag-pass! Lite protein på det, och jag har legat och halvslumrat i soffan.

By the way så är det den ökända triaden i Bure ikväll, jag ligger och försöker gissa mig till vilken låt som spelas. Hmmm... Hade varit kul, men är ändå skönt att var fit for fight imorgon. Nuförtiden betyder ju en fest typ tre dagars sjukskrivning från livet.

Ha så kul alla glada, gå försiktigt och drick en Bacardi för mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sara,
Vad duktig du är som kämpar vidare även då det kanske kan saknas motivation ibland... Lyxigt att ha ett eget gym i källaren! Det skulle man ha haft, då kanske man skulle kunna utöka sin träningsform :-) Min "träning" består ju mest bara av promenader och cykling. Och jag gruvar mig lite för då vintern kommer och cykeln ska vintras bort... Då tror jag att det kommer att bli mindre motion för mig... :-( Men jag ska försöka kämpa vidare iaf!!

Ha en bra dag!!
/M