måndag, augusti 27, 2012

På G

Jag vaknade imorse med ett DRIV i kroppen och hjärnan, då bestämde jag mig: dags att styra upp träningen och kosten. Det känns som att det börjar vara läge för en mindre dietperiod, se vad som gömmer sig under sommarhullet. Så jag hoppade upp ur sängen. Gjorde en vällingflarra åt Dino. Vägde och mätte mig. Och nu är jag peppad!

Dessutom har jag försökt styra upp ett träningsschema, nu när gymmet och gruppträningen ska förenas. Den svåra biten är dock att lägga dom på olika dagar, och samtidigt ha en vilodag.

Gymmet vart splittat på fyra dagar, varav en där mage får samsas med fredagsspinningen. Jag tror det kan komma att funka!

Givetvis kommer ni att få höra om träningsvärk, extra goda - men extra smala middagar och utifall att det blir några minskade centimetrar. Stay tuned!

Inga kommentarer: