måndag, december 05, 2011

Första snön.

Och även det första jag såg imorse! Underbart! Vi slängde på oss kläderna, sprang i snön, kastade snö och åkte bob. Till slut var det dags för lunch.

Vi tupplurade. Och nu vet ju inte jag hur man definierar en tupplur, men den här var så lång - att många skulle nog ha kallat den en lång natt. Efter en högst tvivelaktig, men snabbt ihopslängd, middag så har vi julpyntat.

Jag förstår hur tapigt detta inlägg är. Men det skulle inte ha funnits, för jag tänkte bildbomba er medan snygga foton från systemkameran. Fast internet funkar inte (ovanligt, tack Glocalnet!) så det är pretty much kört för det.

Så vad säger ni? Vi glömmer detta och tar nya tag imorgon?

Okej?

Okej!

Jag bjuder i alla fall på en mobilbild av ett systemkamerafoto.

Inga kommentarer: