måndag, december 05, 2011

Här trodde jag att dagen var slut.

Precis när vi gick och la oss vid 23, vaknade Dino. I panik. En mardröm kanske, men vem vet? När jag kom in i hans rum satt han upp i spjälsängen, precis som om han skakade galler. Han såg ut som en 19-årig kille, som rest till Thailand och hjälpt någon att bära resväskan. Över gränsen. Mest för att vara snäll, men även för att han skulle "få 10 papp för besväret". Nu har han fått veta att livstids fängelse väntar honom i Thailand.

Ja. Men man kan väl säga att han såg ut så. I grova drag.

Så nu har vi spenderat en 2 timmar och 30 minuter i vår säng. Lite go bebistid. En hel massa mys. Ungefär tjugo minuter med 14 kilo bebis ovanpå mig (som när han var liten bortsett från kilona). Nu fick han göra ett nytt försök i sin egen säng, och därför skriver jag detta inlägg. För att fördriva tiden, tills dess att jag är SÄKER på att han sover.

Inga kommentarer: